25 Ekim 2007 Perşembe

ŞİİR BAHÇESİ



görünmekte gözüme
ölümün soğuk yüzü...
bulunmaz bir okuyan,
kurandan bir kaç cüzü...
daha ne kadar daha
ver kupayı al kızı...
her gecenin gündüzü
uyuyoruz şeytana...

hiç bir insan yoktur ki
yerime yaş dökemez...
dünyada hiç bir kantar,
günahımı çekemez...
herkes camiye gider,
ben giderim kahveye
günah üstüne günah,
şeyatanımdan hediye...
ömür bitmekte eyvah...

nerede şimdi dedem...
ya dedemin dedesi...
benim gibi onların
olmamıştır gidesi..
nefes alıp verirken
kopmuşlar bu hayattan...

akdevrim.15.ekim.2007.istanbul....

düşümü kanladın yokum diyerek,
karayken yalandan akım diyerek,
öldürdün temelli bakım diyerek...
seninle yollarım ayrıldı bir bir...

gökte yıldız yerde seni bilirdim...
ağladığın yerde bil ki ölürdüm...
aşkın zannetmiştim bir tabut gördüm...
hayat damarlarım sıyrıldı bir bir...

diken yaralamış elimi gördüm...
melek yüzlü hain zalimi gördüm..
tabutun içinde halimi gördüm...
artık defterlerim dürüldü bir bir...

AKDEVRİM.17.10.2007.istanbul...




sevgi denizine akan nehirler...
gördüm balıkları birden zehirler...

akdevrim.17.10.2007.istanbul...




hep aklımı yedim peynir ekmekle....
döner gelir diye beklersen bekle...
bu kadar tutundum bunca emekle...
tek tek hayalinden silindim yittim...

sevgime aşkıma karşı koymuşsun..
sandım gözlerimi birden oymuşsun..
haine zalime hemen uymuşsun...
ve yaptıklarından alındım bittim...

eski günler daha gelmez geriye...
sen devam et umrundamı seriye...
ben dönmüşüm bir kemik ve deriye...
dönülmez yolları aşarak gittim...

akdevrim.20.10.2007.istanbul...


-------------------


eski günler hiç gelir mi geriye...
aksilikler tututulmuştur seriye...
rahat yokmuş ne ölüye diriye...
ne yapacağımı şaşırdım kaldım...

akdevrim.20.10.2007.istanbul...

Hiç yorum yok: